El 51% dels treballadors de l’Ajuntament de Calella que la feina els ho permet ja fan teletreball
El govern municipal ha instaurat el treball a distància com a fórmula per protegir els treballadors mentre duri l’emergència sanitària de la COVID-19.
L’Ajuntament de Calella ja ha adoptat el teletreball com a eina per protegir als treballadors i reduir el contacte entre persones per evitar contagis per Covid-19. Seguint les recomanacions de les autoritats sanitàries, de la Generalitat i del govern espanyol s’ha adaptat una part del funcionament de l’administració municipal per seguir garantint una atenció eficient a la ciutadania, de manera segura per a tothom.
Dels 186 treballadors de l’Ajuntament de Calella, 59 compleixen els requisits per poder treballar des de casa; 30 d’aquests – un total del 51% -- ja ho estan fent, en les àrees administratives d’Intervenció i Serveis Tècnics; Recursos Humans, Política Social, Comerç o l’OAC, d’entre altres.
No fan teletreball els serveis que per la seva especificitat requereixen d’una presència física als llocs de treball: la Policia Local, els Agents Cívics o la Brigada Municipal. Aquests col·lectius seguiran fent treball de camp per servir a la ciutadania del municipi.