Gestaigua ja ha solucionat gairebé el 65% de les queixes dels usuaris

Dimarts, 15 de setembre de 2020 a les 00:00

De les 394 reclamacions rebudes, ja s’han resolt 251.

Després de les queixes d’alguns veïns de Calella en veure’s incrementada la darrera factura de l’aigua, l’empresa municipal Gestaigua ha procedit a estudiar els casos reclamats pels abonats i a dia d’avui ja ha solucionat gairebé el 65% de les incidències rebudes.

Gestaigua ha rebut 394 queixes d’usuaris als quals se’ls havia cobrat un cànon de més en la darrera factura per l’extra consum que han fet durant els mesos de confinament. Des de Gestaigua s’ha donat resposta a aquest error realitzant re facturacions dels rebuts repartint el consum facturat entre els períodes afectats per les estimacions.

Així mateix, Gestaigua ha obert les seves oficines al públic de dilluns a divendres per poder donar resposta i aclarir els dubtes als usuaris. Es recomana que per resoldre qualsevol dubte sobre els rebuts, els clients es posin en contacte amb l’oficina telefònicament per poder analitzar la queixa o dubte o per demanar cita prèvia.

Darrera actualització: 09.02.2022 | 10:11