L'Ajuntament impulsa un nou servei d'atenció al ciutadà per ajudar-lo a fer els tràmits i les gestions digitals amb les administracions
Amb la intenció de facilitar l'accés als serveis digitals de l'Administració i reduir la bretxa digital entre els ciutadans, l'Ajuntament de Calella posa en marxa un nou Punt d'Assistència Digital a l’Oficina d’Atenció al Ciutadà (OAC).
Aquest servei d'atenció digital oferirà suport i assessorament personalitzat als ciutadans que necessitin ajuda per realitzar tràmits en línia, assegurant que qualsevol persona, independentment del seu nivell de competència tecnològica, pugui accedir als recursos públics amb autonomia.
Mitjançant aquest nou servei, el Govern local busca garantir que la ciutadania pugui gestionar tràmits essencials com la vida laboral, el padró o altres sol·licituds administratives, així com aprendre sobre l'ús del certificat digital, donant els recursos necessaris perquè puguin realitzar aquestes peticions de manera autònoma des de casa. Aquesta és una iniciativa amb la qual el Govern de Calella aposta per una ciutat digitalment empoderada, donant resposta a les necessitats dels ciutadans per mantenir-se al dia amb les noves tecnologies i accedir a les eines digitals que esdevenen cada vegada més imprescindibles.
Horaris d'Atenció al Punt d'Assistència Digital
Dimecres: de 9.30 h a 11.00 h
Divendres: de 12.30 h a 14.00 h
Com reservar cita prèvia? A partir del 30 d’octubre de 2024, es pot reservar cita prèvia de manera presencial a l’Ajuntament o al vestíbul de l’OAC, trucant al telèfon 937663030 o en línia al portal de cita prèvia a través de https://citaprevia.gestorn.com/calella/#nbb , sense necessitat de certificat d'identificació.
Aquest servei forma part dels acords assolits en els pressupostos de 2024 entre el govern municipal de coalició liderat per l’alcalde, Marc Buch, i el grup d’ERC, un pas més per consolidar una ciutat inclusiva i digitalment accessible per a tota la ciutadania.