Es reuneix la Taula de la Bioseguretat de la Platja per acabar de definir el protocol d’actuació que s’aplicarà durant aquesta temporada.
L’alcaldessa de Calella, Montserrat Candini, ha convidat els cònsols de França, Itàlia, Alemanya, Regne Unit i Rússia a visitar Calella amb l’objectiu de dur a terme una trobada amb els empresaris turístics de la ciutat i tenir un intercanvi d’impressions.
L’alcaldessa els ha fer arribar una carta explicant-los l’experiència de Calella com a capital turística de la Costa del Maresme així com les previsions del teixit empresarial per fer front a la crisi provocada per la COVID-19.
L’enviament d’aquestes cartes forma part del pla de rellançament de la ciutat com a destinació turística i s’emmarca dins l’estratègia de recuperació l’activitat empresarial.
El turisme forma part de l’ADN de Calella. Durant aquests darrers 67 anys, tres generacions d’empresaris del sector turístic de Calella han treballat per oferir la qualitat turística que ha fet de la nostra ciutat un municipi pioner del turisme a Catalunya i a Espanya.
Aquest matí s’ha constituït la Taula de BioSeguretat amb l’objectiu de posar en comú propostes i experiències per redactar el Protocol de Platges de Calella 2020.
Un dels punts més destacats ha estat la transversalitat del protocol i la possibilitat d’incloure modificacions a mesura que van avançant les Fases i les normatives tant de l’Estat Espanyol com de la Generalitat de Catalunya.
La Taula està presidida per Albert Torrent, tinent d’alcaldia, i està integrada pel cap de la Policia Local, representants de l’Associació Turística de Calella i de les empreses amb concessions a la platja (guinguetes, esports d’aigua...) i el representant de la consultora DPT21.
Des d’aquesta setmana, per ser atès presencialment a l’Oficina d’Atenció Ciutadana de l’Ajuntament de Calella caldrà sol·licitar cita prèvia a través d’internet o per telèfon al 937 663 030 (ext. 445).
Cal recordar que l’OAC ofereix suport telefònic (937 663 030) o mitjançant el correu electrònic (calella@calella.cat) amb l’objectiu de resoldre els dubtes o les dificultats que es puguin presentar en l’ús de la plataforma de tramitació electrònica de l’Ajuntament de Calella. Els tècnics del servei donen suport a qui ho necessiti, per exemple, a l’hora de descarregar un certificat digital, iniciar un tràmit en línia o en cas d’incidències en la tramitació electrònica.
Continuen actius els telèfons especials habilitats per a casos d'urgències o necessitat: