Àrea de Turisme

  • Informació als turistes de les possibilitats que els ofereix Calella i l'entorn, activitats culturals, espectacles, preus, transports, horaris, museus, allotjaments...
  • Ajuda als visitants que vénen sense reserva i no troben allotjament (especialment en temporada alta).
  • Coordinació de les oficines de turisme del carrer de Sant Jaume i passeig de les Roques.
  • Assistència als turistes que pateixen algun robatori. Se'ls ajuda a cancel·lar les targetes de crèdit i, si és necessari, es contacta amb el consolat o la família.
  • Assistència a fires turístiques nacionals i internacionals.
  • Correspondència general i promocional.
  • Correu electrònic.
  • Confecció de bases de dades
  • Control, edició i correcció del material promocional del Patronat de Turisme.
  • Distribució d'aquest material a les fires turístiques, oficines de turisme i a agències de viatges nacionals i estrangeres.
  • Traducció de cartes i documents per a tots els departaments de l'Ajuntament de Calella: alcaldia, cultura, esports, pàgina web, etc.
  • Traduccions en persona o per telèfon per a la Policia Local, Jutjat, etc.
  • Assistència a jornades organitzades per la Xarxa d'Oficines de Turisme de Catalunya i Turisme de Barcelona( les properes jornades de la Xarxa tindran lloc a Calella ).
  • Cursos de formació organitzats per la Diputació de Barcelona.
  • Preparació i coordinació amb els diferents departaments de l'Ajuntament de la documentació per a la obtenció de la Bandera Blava.
  • Coordinació dels concerts i Festival Internacional de Bandes de Música.
  • Organització de visites al poble per a grups d'agències de viatges.
  • Oficina del consumidor turista: atén el turista en casos de reclamacions i es tramiten els fulls de reclamació a la Generalitat.
  • Trucades mensuals a tots els establiments turístics i confecció de l'estadística d'ocupació hotelera.
  • Elaboració de l'estadística de visites i activitats de les oficines de turisme.
  • Manteniment d'un arxiu d'informació turística de Catalunya, Espanya i resta del món. Aquest material, gratuït, s?obté sol·licitant-lo a la Generalitat, Turespaña, Diputació i les altres oficines de les comunitats autònomes de l'Estat així com als consolats i oficines de turisme estrangeres.
  • Lliurament d'estadístiques i informació a estudiants per a treballs i estudis.
  • Calendari cultural. Coordinació d'activitats juntament amb Calella Activa i el Departament de Cultura de l'Ajuntament. Traducció a quatre idiomes.
  • Traduccions a quatre idiomes de tot el material promocional detallat anteriorment, de tot el que genera el Pla integral d'animació turística de Calella Activa, així com de la documentació que edita l'Ajuntament de Calella per informar dels seus actes.
  • Seguiment del pressupost, control i pagament de factures i treballs de comptabilitat a través del sistema SICALWIN de l'Ajuntament de Calella.
  • Assistència a les reunions de la Junta i el Consell del Patronat Municipal de Turisme, confecció dels informes de seguiment, preparació de la documentació i redacció de les actes.
  • Disseny, manteniment i traducció a quatre idiomes de les diferents pàgines web.
  • Servei de notícies a través de correu electrònic (Infoservei)
  • Sol·licitud de subvencions: preparació de les fitxes corresponents i documentació per tal de sol·licitar les subvencions a la Diputació de Barcelona.

c. Sant Jaume, 231 (Oficina central) - 08370 Calella - Barcelona (Catalunya)
Telèfon: 937 690 559
Fax: 937 695 982
Adreça electrònica: aj035.turisme@calella.cat
Horari:  
de l'1 de novembre-30 d'abril: dilluns a divendres, de 9:00h a 13:00 h;
de l'1 de maig al 31 d’octubre: dilluns a dissabte, de 9:00 a 13:00 h i de 16:00 a 19:00 h.
Diumenges i festius, de 9:00 a 14:00 h.
Vegeu-ne la situació al mapa
Darrera actualització: 12.09.2023 | 09:41