La finalitat del tractament de dades correspon a cadascuna de les activitats de tractament que realitza l'Ajuntament i que seran accessibles en el registre d'activitats de tractament.
El tractament de les vostres dades es realitza per al compliment d'obligacions legals per part de l'Ajuntament, de funcions realitzades en interès públic o en l'exercici de poders públics que li són atorgats. En els casos que la finalitat del tractament requereixi el vostre consentiment, aquest caldrà que sigui prestat per mitjà d'una clara acció afirmativa. Es podrà consultar la base legal per a cadascuna de les activitats de tractament que duu a terme l'Ajuntament en el registre d'activitats de tractament.
Les dades personals proporcionades es conservaran durant el temps necessari per a complir amb la finalitat per a la qual es recullen i per determinar les possibles responsabilitats que se'n poguessin derivar, a més dels períodes establerts en la normativa d'arxius i documentació.
Amb caràcter general, no es comunicaran les dades personals a tercers, excepte per obligació legal.
Podeu consultar els destinataris per a cadascuna de les activitats de tractament que duu a terme l'Ajuntament en el registre d'activitats de tractament.
El delegat de protecció de dades (DPD) és el garant del compliment de la normativa de protecció de dades a l’Ajuntament que s’encarrega de supervisar, de manera independent, l’aplicació del compliment de la normativa de protecció de dades.
Hi podeu contactar mitjançant:
El delegat de protecció de dades es troba regulat en el Reglament (UE) 2016/679 del Parlament Europeu i del Consell (RGPD), de 27 d’abril de 2016, relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d’aquestes dades i pel qual es deroga la Directiva 95/46/CE .
L’article 39 de l’RGPD recull les funcions del delegat de protecció de dades, que són les següents:
L’Ajuntament, mitjançant diferents sistemes de recollida d'informació en paper o format electrònic (instàncies, formularis, etc.), sol·licita als usuaris dades de caràcter personal amb la finalitat de gestionar la seva sol·licitud d'acord amb la normativa de protecció de dades vigent.
La persona interessada pot exercir els drets següents:
Indicacions per a l’exercici d’aquests drets:
L’Ajuntament denegarà, motivadament, peticions d’exercicis de drets de cancel·lació o oposició en algun dels supòsits següents:
A l’hora d’exercir un d’aquests drets sobre fotografies o imatges captades per càmeres, cal tenir en compte que:
Ajuntament de Calella Pl. de l’Ajuntament, 9. 08370 Calella calella@calella.cat
La finalitat de la captació, reproducció i tractament d’imatges mitjançant càmeres de videovigilància és el control, la regulació, la vigilància i la disciplina del trànsit a la via pública del municipi.
El tractament és necessari per a l’exercici de poders públics conferits a l’Ajuntament (art. 6.1.e) RGPD i art. 15 LO 7/2021).
Les dades seran suprimides en el termini màxim de tres mesos des de la seva captació, excepte que estiguin relacionades amb infraccions penals o administratives greus o molt greus en matèria de seguretat pública, subjectes a una investigació policial en curs o a un procediment judicial o administratiu obert.
Les vostres dades no es comunicaran a tercers, excepte si una llei ho autoritza.
A l’hora d’exercir els drets d’accés i de rectificació, de supressió i de limitació del tractament sobre fotografies o imatges captades per les càmeres de videovigilància de control del trànsit cal tenir en compte les indicacions següents:
Es requereix omplir un model general de sol·licitud o instància per mitjà de la Seu electrònica (https://www.calella.cat/ajuntament-seu-electronica/) o presencialment o per correu a l’Oficina d’Atenció a la Ciutadania Pl. de l’Ajuntament, 9. 08370 Calella, acreditant la identitat de la persona interessada.
L’Ajuntament denegarà, motivadament, total o parcialment, les sol·licituds d’exercicis de drets sempre que resulti necessari i proporcional per a la consecució dels fins següents:
Per a qualsevol consulta o queixa relacionada amb el tractament d’aquestes dades personals o si considereu que el tractament és contrari a la normativa de protecció de dades, podeu contactar amb el delegat de protecció de dades mitjançant la bústia de correu electrònic dpd.ajcalella@diba.cat o per mitjans no electrònics a l’adreça: Diputació de Barcelona – DPD Ens Locals. DSTSC-SAMSE. Recinte Mundet-Ed. Migjorn, Bloc B, 2a Pl., Pg. Vall d’Hebron, 171, 08035 Barcelona.
Si no ha estat satisfet l’exercici del vostre dret podeu presentar una reclamació davant de l’Autoritat Catalana de Protecció de Dades (APDCAT) a través de la seva web https://apdcat.gencat.cat/ca/drets_i_obligacions/reclamar_i_denunciar/ o per mitjans no electrònics a l’adreça: Carrer Rosselló, 214 bis, Esc. A, 1r 1a, 08008 Barcelona.