OMIC
L’Oficina Municipal d’Informació al Consumidor, conduïda per un advocat expert en temes de consum, és un servei municipal d’atenció directa i gratuïta a través del qual tots els ciutadans de Calella poden sol·licitar informació i atenció sobre la problemàtica que com a consumidors pugui afectar-los.
Els serveis que, amb caràcter general, ofereix l’ OMIC són:
1. Atenció personalitzada de consultes.
2. Anàlisi i tramitació de denúncies, queixes i reclamacions.
3. Informació i orientació als consumidors/es i als comerciants.
4. Servei de mediació en Consum
5. Participació a ràdio Calella amb un podcast de temes de consum.
Les finalitats principals són:
1. Informar i orientar els consumidors/es i als comerciants sobre l’exercici dels seus drets.
2. Rebre i tramitar denúncies, queixes i reclamacions dels consumidors/es.
L’Oficina Municipal d’Atenció al Consumidor està ubicada a l’Espai de Can Saleta (C/ Sant Jaume 225-229). L’horari d’atenció al ciutadà de Calella és els dimecres de 9 a 13h amb cita prèvia, trucat al 93 766 30 30 ext. 742.