OMIC

L’Oficina Municipal d’Informació al Consumidor, conduïda per un advocat expert en temes de consum, és un servei municipal d’atenció directa i gratuïta a través del qual tots els ciutadans de Calella poden sol·licitar informació i atenció sobre la problemàtica que com a consumidors pugui afectar-los.
Els serveis que, amb caràcter general, ofereix l’ OMIC  són:
1.     Atenció personalitzada de consultes.
2.     Anàlisi i tramitació de denúncies, queixes i reclamacions.
3.     Informació i orientació als consumidors/es i als comerciants.
4.     Servei de mediació en Consum
5.     Participació a ràdio Calella amb un podcast de temes de consum.
Les finalitats principals són:
1.     Informar i orientar els consumidors/es i als comerciants sobre l’exercici dels seus drets.
2.     Rebre i tramitar denúncies, queixes i reclamacions dels consumidors/es.
L’Oficina Municipal d’Atenció al Consumidor està ubicada  a l’Espai de Can Saleta (C/ Sant Jaume 225-229). L’horari d’atenció al ciutadà de Calella és els dimecres de 9 a 13h amb cita prèvia, trucat al 93 766 30 30  ext. 742.

És un servei obligatori:

No

Oficina Municipal d'Informació al Consumidor (OMIC)

c. Sant Jaume, 225-229 (Espai Municipal Can Saleta) - 08370 Calella - Barcelona (Catalunya)
Telèfon: 937 697 240
Adreça electrònica: aj035.consum@calella.cat
Horari:  
dimecres de 10.00 a 14.00 (cal cita prèvia).
Vegeu-ne la situació al mapa
Leaflet | © OpenStreetMap contributors
Darrera actualització: 24.02.2025 | 12:17