Consum: atenció i assessorament

A l'Oficina Municipal d'Informació al Consumidor un l’advocat expert en temes de consum, atén als ciutadans i comerciants de Calella, ja sigui assessorant, tramitant reclamacions o queixes relacionades amb el consum. També disposa del servei per l’assessorament sobre les clàusules abusives en préstecs hipotecaris.

Així mateix s'organitzen xerrades adreçades a la ciutadania en temes relacionats amb el consum.

Per ser atès per la OMIC cal cita prèvia trucant al telèfon 937 665 164. L'horari d'atenció són els dimecres de 09.00 a 13.00 h.

Per rebre assessorament sobre clàusules abusives en préstecs hipotecaris, consulteu les hores disponibles trucant també al 937 665 164. 

Quin cost té:

No té cap cost.

Qui pot sol·licitar-ho:

Els ciutadans/nes i comerciants de Calella
Es pot sol·licitar durant tot l'any.

Canals de tramitació:

  • Telefònicament

    Tel: 937 665 164 (de dilluns a divendres de 9.00 a 13.30 h (Per concertar dia i hora de l'entrevista).)

Oficina d'atenció a la ciutadania (OAC)

Plaça de l'Ajuntament, 1 - 08370 Calella - Barcelona (Catalunya)
Telèfon: 937 663 030 (ext. 445)
Adreça electrònica: calella@calella.cat
Horari:  
de dilluns a divendres, de 09.00 a 14.00 h.
Vegeu-ne la situació al mapa
Darrera actualització: 23.08.2021 | 08:05