Consum: atenció i assessorament
A l'Oficina Municipal d'Informació al Consumidor un l’advocat expert en temes de consum, atén als ciutadans i comerciants de Calella, ja sigui assessorant, tramitant reclamacions o queixes relacionades amb el consum. També disposa del servei per l’assessorament sobre les clàusules abusives en préstecs hipotecaris.
Així mateix s'organitzen xerrades adreçades a la ciutadania en temes relacionats amb el consum.
Per ser atès per la OMIC cal cita prèvia trucant al telèfon 937 665 164. L'horari d'atenció són els dimecres de 09.00 a 13.00 h.
Per rebre assessorament sobre clàusules abusives en préstecs hipotecaris, consulteu les hores disponibles trucant també al 937 665 164.
Quin cost té:
No té cap cost.
Qui pot sol·licitar-ho:
Els ciutadans/nes i comerciants de Calella
Es pot sol·licitar durant tot l'any.
Canals de tramitació:
-
Telemàticament
Podeu sol·licitar la vostra cita prèvia a aj035.consum@calella.cat.
-
Telefònicament
Tel: 937 665 164 (de dilluns a divendres de 9.00 a 13.30 h (Per concertar dia i hora de l'entrevista).)